افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
در جلسه بررسی آخرین وضعیت کرونا در شهرستان بم عنوان شد

اعلام وضعیت فوق قرمز در بم/ بازداشت برگزارکنندگان عروسی و عزا / تشدید نظارتها بر کارخانه‌ها و بازار/ آغاز فعالیت گروه شغلی ۱/ پلمپ ۴۷ واحد صنفی متخلف/

  • کد خبر : 8835
  • 19 تیر 1400 - 19:37
اعلام وضعیت فوق قرمز در بم/ بازداشت برگزارکنندگان عروسی و عزا / تشدید نظارتها بر کارخانه‌ها و بازار/ آغاز فعالیت گروه شغلی ۱/ پلمپ ۴۷ واحد صنفی متخلف/

جلسه بررسی آخرین وضعیت کرونا در شهرستان بم ظهر امروز شنبه ۱۹ تیر ماه با حضور هادی شهسوارپور فرماندار، محمد مطهری‌نیا معاون فرماندار، مظفر بنی اسدی رئیس اتاق اصناف و سیاوش برائی نژاد رئیس اداره صمت و مجتبی مشکی رئیس مرکز بهداشت بم برگزار شد. به گزارش طلوع بم، هادی شهسوارپور فرماندار بم ضمن اعلام […]

جلسه بررسی آخرین وضعیت کرونا در شهرستان بم ظهر امروز شنبه ۱۹ تیر ماه با حضور هادی شهسوارپور فرماندار، محمد مطهری‌نیا معاون فرماندار، مظفر بنی اسدی رئیس اتاق اصناف و سیاوش برائی نژاد رئیس اداره صمت و مجتبی مشکی رئیس مرکز بهداشت بم برگزار شد.

به گزارش طلوع بم، هادی شهسوارپور فرماندار بم ضمن اعلام نگرانی از وضعیت فوق قرمز شهرستان گفت: متاسفانه بستری ها افزایش داشته وضعیت شرق استان مناسب نیست. وی افزود: با توجه به آماری که تا این لحظه به بنده گزارش شده، ۱۱۰ بیمار از بم، ۲۹ بیمار از نرماشیر، ۱۷ بیمار از فهرج و ۵ بیمار از ریگان در بیمارستان پاستور بم بستری هستند.

وی ضمن تشکر از همکاری همه جانبه کسبه در خصوص فعالیت اصناف در این شرایط گفت: ضمن رعایت محدودیتهای هوشمند کشوری گروه شماره ۱ اجازه فعالیت با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی را دارند اما در صورت عدم رعایت، واحد صنفی متخلف تا پایان محدودیت‌ها پلمپ می‌شود. وی همچنین در خصوص فعالیت گروه ۲ نیز گفت: تصمیم گیری در این خصوص در کارگروه اصناف استانداری انجام میشود و به محض مشخص شدن وضعیت این گروه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

هادی شهسوارپور ضمن تاکید بر نظارت‌های سختگیرانه تیم های نظارتی گفت: هیچ تخلفی قابل بخشش نیست و تیم های نظارتی باید به صورت سر زده از هرکارخانه یا هر واحد صنعتی بازدید کنند و هیچ مانعی برای آنها وجود ندارد و در صورت مشاهده تخلف، واحد صنعتی متخلف تا پایان محدودیت‌ها تعطیل خواهد شد. وی همچنین خاطر نشان کرد در صورت برگزاری مراسم عروسی و عزا و … در این شرایط فوق قرمز، صاحب مجلس با حکم قضایی بازداشت خواهد شد.

وی در خصوص فعالیت ادارات نیز گفت: با توجه به شرایط موجود، یک سوم نیروها به صورت حضوری به فعالیت خود ادامه می‌دهند و دو سوم نیروها به صورت غیر حضوری باشند.

فرماندار بم از ایجاد دو ایست بازرسی در منطقه بیدران از سمت کرمان و پلیس راه بم – زاهدان در خصوص منع تردد پلاکهای غیر بومی نیز خبر داد.

مظفر بنی اسدی رئیس اتاق اصناف بم در این جلسه ضمن اعلام نگرانی از وضعیت اصناف گفت: در روزهای گذشته اصناف و بازار متوجه ضررهای بسیاری شدند اما با تمام این مشکلات همکاری لازم را انجام دادند و از همه آنها تشکر میکنم که سلامت همشهریانشان را اولویت قرار دادند.

مجتبی مشکی رئیس مرکز بهداشت بم نیز از پلمپ ۴۷ واحد صنفی متخلف در شهرستان بم طی ۸ روز گذشته خبر داد و گفت: طی این بازه زمانی ۱۴۱۵ بازدید انجام شده و ۹۱۲ اخطار داده شده است. وی نیز تاکید کرد تیمهای نظارتی بهداشت با تمام توان در حال رصد وضعیت کرونایی شهر هستند و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=8835

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.