افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024

استفاده از بالگرد برای اخذ رای در ۲ روستای شهرستان بم

  • کد خبر : 5695
  • 02 اسفند 1398 - 18:15
استفاده از بالگرد برای اخذ رای در ۲ روستای شهرستان بم

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: انتشار مطالبی حاوی پیش بینی نتایج انتخابات در فضای مجازی، گروه ها و کانال ها تخلف محسوب می شود و توسط مراجع ذی صلاح مستندات آن تهیه و در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی می شود.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: انتشار مطالبی حاوی پیش بینی نتایج انتخابات در فضای مجازی، گروه ها و کانال ها تخلف محسوب می شود و توسط مراجع ذی صلاح مستندات آن تهیه و در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی می شود.

دکتر “عباس تقی زاده” عصر امروز جمعه دوم اسفندماه در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان کرمان اظهار کرد: عصر امروز با اعزام یک بالگرد به بخش بروات شهرستان بم اخذ رای از واجدین شرایط در دو روستای «کشیت» و «آمیس» واقع در بالاسر سد نساء انجام شد و بعد از اتمام رای گیری بالگرد به فرودگاه بم برگشت.

وی افزود: در سایر مناطق صعب العبور نیز متناسب با شرایط تردد، از خودروهای کمک دار و یا اصطلاحا شاسی بلند استفاده می شود.

تقی زاده در ادامه با بیان اینکه در تمامی شعب اخذ رای در استان کرمان رای گیری در حال انجام است و ۱۰۰ درصد شعب از دقایق اولیه رای گیری فعال هستند، بیان کرد: با توجه به مانیتورینگ هوشمند شعب اخذ رای، در صورت نیاز به تعرفه از سوی فرمانداری های مراکز حوزه های انتخابیه، تعرفه های موردنیاز در اختیار شعب قرار می گیرد.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: تعدادی از شعب (۱۶ مورد) در شهرستان های شرقی و جنوبی استان درخواست تعرفه را در سیستم ثبت کرده اند و این درخواست ها در حال افزایش است که نشان دهنده مشارکت مردم در انتخابات است.

وی افزود: با توجه به اینکه انتخابات تا ساعت ۱۸ ادامه دارد و با دستور وزیر کشور و نیاز حوزه های انتخابیه قابل تمدید است، مشارکت را خوب ارزیابی می کنیم و پیش بینی می شود در ساعات آینده میزان حضور مردم در شعب افزایش پیدا کند و این پیش بینی براساس شیوه رای دادن مردم در دوره های قبل است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=5695

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.