افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024

احتمال وقوع طوفان شن در مناطق شرقی و شمال استان کرمان

  • کد خبر : 5820
  • 23 فروردین 1399 - 10:51
احتمال وقوع طوفان شن در مناطق شرقی و شمال استان کرمان

کارشناسی مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان از احتمال وقوع طوفان شن در استان کرمان خبر داد و بیان کرد: پیش بینی می شود امروز و فردا وقوع طوفان شن در مناطق شرقی و شمال استان را داشته باشیم که در همین راستا نیز دید افقی کاهش پیدا خواهد کرد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل ایسنا، فهیمه راستی به تشریح آخرین وضعیت جوی استان کرمان پرداخت و گفت: از امروز شنبه ۲۳ فروردین ماه شاهد وزش باد نسبتا شدید تا شدید در برخی از مناطق شمال، غرب و شرق استان کرمان خواهیم بود.

وی از آغاز بارندگی در استان کرمان از فردا یکشنبه خبر داد و اظهار کرد: فردا ۲۴ فروردین‌ماه بارندگی در اکثر مناطق استان مخصوصا شمال و غرب استان دور از انتظار نیست و در روز دوشنبه نیز این بارندگی‌ها بیشتر در جنوب استان خواهد بود ضمن آنکه برای پایان هفته بارندگی زیادی را پیش بینی نمی کنیم اما احتمال رگبار پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناسی مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان این مطلب که این هفته تغییر محسوسی دمایی در استان شاهد نخواهیم بود، تصریح کرد: امروز لاله‌زار با دمای ۱۰ درجه سانتیگراد سردترین و روز گذشته شهرستان کهنوج با ۳۵ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان بوده‌ است.

راستی از احتمال وقوع طوفان شن در استان کرمان خبر داد و بیان کرد: پیش بینی می شود امروز و فردا وقوع طوفان شن در مناطق شرقی و شمال استان را داشته باشیم که در همین راستا نیز دید افقی کاهش پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=5820

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.