افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024
نماینده مردم بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس:

آمریکا توان مقابله با ایران را ندارد و در این زمینه ایران توانمندتر از آمریکایی‌ها است.

  • کد خبر : 949
  • 27 مرداد 1396 - 11:38
آمریکا توان مقابله با ایران را ندارد و در این زمینه ایران توانمندتر از آمریکایی‌ها است.

نماینده مردم بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا توان مقابله با ایران را ندارد/تصویب طرح مقابله با آمریکا اقدام درستی بود

حبیب‌الله نیکزادی‌پناه در زمینه طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا که اخیراً توسط نمایندگان مورد تصویب قرار گرفته است با بیان اینکه آمریکا در هر صورتی که با آن برخورد کنید ذات پلیدش را ترک نمی‌کند، اظهار داشت: علت آن هم این است که آمریکا تصور می‌کند حاکم دنیا و قدرتمند است و به‌خاطر بی‌پروایی، دولت آمریکا این تصور را دارد که اگر چنانچه دارای قدرت است از آن در راستای نابودی کشورهای ضعیف و ناتوان استفاده کند.

نماینده مردم بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شاید آمریکا بتواند با کشورهای ضعیف مقابله کند، ادامه داد: اما آمریکا توان مقابله با ایران را ندارد و در این زمینه ایران توانمندتر از آمریکایی‌ها است.

نیکزادی‌پناه اظهار کرد: آمریکا باوجود اینکه مدعی است که قانون حقوق بشر را رعایت می‌کند و ادعای تمدن هم دارد اما رفتار آنها نشان می‌دهد که این موضوع حقیقت ندارد و نیاز به اصلاح رفتار دارند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در مقابل رفتارهای آنان طبیعی است که باید مقابله به‌مثل کنیم و دقیقاً مطابق با آن رفتاری که عمل می‌کنند باید پاسخ متقابل داد هر چند که ما نیز مدعی هستیم که کمتر از آمریکا توان بازدارندگی در منطقه نداریم.

وی با اظهار شکر از اینکه قدرت ایران بالا است، تصریح کرد: طبیعی است که ملت‌ها و دولت‌ها برای دفاع از کشور و مردم خود باید دنبال این باشند که در مقابل هجمه دشمن پدافند بزنند و در واقع مقابل به‌مثل کنند.

نیکزادی‌پناه با تاکید بر اینکه باید در مقابل اقدامات آمریکا پیشگیری و مقابله کنیم، ادامه داد: ملت ایران در هیچ زمانی آغاز کننده‌ جنگ نبوده است و همیشه  تنها از حق خود دفاع کردند ملت و دولت ایران قطعاً از حق خود دفاع می‌کنند و مطمئن باشید تصویب طرح مقابله با آمریکا اقدام درستی است و باید این کار را انجام دهیم البته این طرح در واقع هیچ ارتباطی به متن برجام که یک قرارداد بین‌المللی است ندارد و آمریکا تنها یک عضو از  گروه مذاکره‌کنندگان بود.

این نماینده مجلس در زمینه برجام گفت: آمریکا در زمینه تعهدات برجام تخلف می‌کند و  تمدید تحریم‌ها رفتار خصمانه  یک کشور زورگو است و هیچ ارتباطی با قرارداد  بین‌المللی برجام ندارد./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=949

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.