افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024

آمار خیره کننده در حمله و دفاع تیم فوتبال بانوان شهرداری بم، عجیب ترین تیم فوتبالی ایران

  • کد خبر : 3773
  • 22 اسفند 1397 - 17:19
آمار خیره کننده در حمله و دفاع تیم فوتبال بانوان شهرداری بم، عجیب ترین تیم فوتبالی ایران

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از ورزش سه، شهرداری بم صدرنشین رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر بانوان است. تیمی که اولین هفته از دور برگشت را هم با اقتدار آغاز کرد و ۸ گل به تیم پارس جنوبی جم زد. نکته عجیب در مورد شهرداری بم این است که تا به […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از ورزش سه، شهرداری بم صدرنشین رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر بانوان است. تیمی که اولین هفته از دور برگشت را هم با اقتدار آغاز کرد و ۸ گل به تیم پارس جنوبی جم زد. نکته عجیب در مورد شهرداری بم این است که تا به اینجای کار همه رقبای خود را از پیش رو برداشته است و حتی در مصاف با تیم های مدعی هم پیروز شده است. ۱۲ بازی ۱۲ پیروزی! این بی شک یک رکورد است و اگر تا پایان بازی ها ادامه داشته باشد دست کم در فوتبال بانوان می تواند تنها تیمی باشد که همه بازی هایش در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته است. به واقع این تیم تا هفته دوازدهم ۱۰۰ درصد امتیازات را تصاحب کرده است.

فوتبال تهاجمی شهرداری بم و شکست رقبا یکی پس از دیگری نشانگر یک خط حمله قوی در ترکیب این تیم است. ۷۰ گل زده در ۱۲ بازی. معدل گل زده این تیم در هر بازی ۵.۸۳ است. این یک آمار فوق العاده است و شاید در بین تیم های فوتبال جهان بی سابقه باشد. این تیم در هر ۱۵ دقیقه یک گل می زند! اما آمار خط دفاعی تیم شهرداری بم هم خیره کننده است. این تیم در ۱۲ بازی تنها سه بار گل خورده است. می شود به این تیم لقب بهترین خط دفاعی فوتبال بانوان جهان را داد. شاید در فوتبال آقایان هم چنین آماری بی سابقه باشد. معدل گل خورده این تیم ۰.۲۵ است و حریفان هر ۳۶۰ دقیقه یکبار موفق شده اند دروازه تیم شهرداری بم را باز کنند.

جالب اینکه جدی ترین تعقیب کننده تیم شهرداری بم تیم هم استانی است. تیم شهرداری سیرجان. تیمی که دو تساوی و یک شکست را درکارنامه داشته و تا به این جای کار ۷ امتیاز کمتر اندوخته است و با این روندی که شهرداری بم در پیش گرفته به نظر می رسد دیگر رقبا باید برای کسب عنوان دومی در بازی‌های این فصل بجنگند.

رده بندی ۵ تیم برتر بالای جدول در فصل جاری از این قرار است:

۱-شهرداری بم (۳۶ امتیاز)
۲-شهرداری سیرجان (۲۹ امتیاز)
۳-راهیاب ملل مریوان (۲۶ امتیاز)
۴-سپاهان اصفهان (۲۵ امتیاز)
۵-ذوب آهن (۲۴ امتیاز)

شهرداری بم این هفته در حالی موفق به شکست پارس جنوبی جم با ۸ گل شد که تیم حریف با نه بازیکن وارد میدان شد و در جریان بازی یکی از بازیکنانش را به دلیل مصدومیت از دست داد اما شهرداری بم با پیروزی با گل های کم قانع نبود و از همه فرصت ها استفاده کرد تا یک پیروزی پر گل دیگر را تجربه کند. گویی بازیکنان این تیم هم قسم شده اند در جریان بازی ها با همه توان برای پیروزی بازی کنند و در پایان علاوه بر قهرمانی رکورد پیروزی در همه بازی ها را برای خود ثبت کنند.

گفتنی است زهرا قمی بازیکن تیم شهرداری بم با ۳۵ گل زده در صدر جدول گل زنان لیگ برتر بانوان قرار دارد و این بدین معنی است این بازیکن دقیقا زننده ۵۰ درصد از گل های تیم شهرداری بم در این فصل از بازی ها و تا هفته دوازدهم بوده است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=3773

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.