افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024
امام جمعه بم:

آزادگی، سربلندی و صلابت درسی است که شهدای ما از مکتب اهل بیت (ع) گرفتند

  • کد خبر : 1502
  • 08 آبان 1396 - 10:04
آزادگی، سربلندی و صلابت درسی است که شهدای ما از مکتب اهل بیت (ع) گرفتند

دانشی با اشاره به نامگذاری هفته پدافند غیر عامل توسط رهبر معظم انقلاب بیان داشت: طبق فرموده ایشان، اهمیت این مقوله باید برای مسئولان شناسانده شود

حجت‌الاسلام قاسم دانشی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: در آستانه سالروز شهادت شهید فهمیده هستیم که امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب از این شهید به عنوان رهبر خود یاد کردند، آزادگی، سربلندی و صلابت درسی است که شهدای ما از مکتب اهل بیت (ع) گرفتند.

وی بیان داشت: امام سجاد (ع) با وجود اینکه خود اسیر بودند و در بین اسرا حضور داشتند، اما به خوبی کاروان آنان را رهبری کردند، ایشان و خواهر بزرگوارشان حضرت زینب (س) در حضور یزید نه‌تنها احساس ضعف نکردند، بلکه با رفتار خود دشمن را تحقیر و واقعیت عاشورا را برای مردم تبیین و در تاریخ ماندگار و ابدی کردند.

دانشی با اشاره به نامگذاری هفته پدافند غیر عامل توسط رهبر معظم انقلاب بیان داشت: طبق فرموده ایشان، اهمیت این مقوله باید برای مسئولان شناسانده شود و در برابر حوادث پیش رو آمادگی داشته باشند، یکی از اقدامات مهمی که باید توسط دولت ما انجام شود، ایجاد مصونیت در برابر حیله و نیرنگ‌های آمریکا است.

امام جمعه بم با بیان اینکه همواره رهبر انقلاب به شیطان‌صفت بودن آمریکا اشاره داشتند و آمریکا هم نشان داد که قابل اعتماد نیست، ادامه داد: روند برخی پاسخگویی‌های دستگاه‌های اجرایی به ارباب رجوع طولانی می‌شود، ما در برابر این مردم مسؤول هستیم و نباید اجازه دهیم، آن‌ها درگیر بروکراسی اداری شوند.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین حسینی بین‌المللی شده و با شکوه ویژه‌ای برگزار می‌شود، اذعان داشت: خدام موکب شهدای شهرستان‌های بم و نرماشیر ظهر امروز بدرقه می‌شوند، کم و کاستی‌های موکب بم در جلسه‌های متعدد با توجه به تجربه سال‌های قبل رفع شده و خدمات‌رسانی به خوبی انجام می‌شود.

در ادامه مسئول فناوری اطلاعات فرمانداری بم اظهار داشت: شبکه دولت یک زیرساخت سخت و نرم‌افزاری است و ما سعی داریم، تمام دستگاه‌های اجرایی را به اتوماسیون اداری و این شبکه وصل کنیم بر همین اساس تفاهمنامه‌ای بین استانداری کرمان و شرکت مخابرات منعقد شده است که طبق آن پهنای باند خوبی با قیمت مناسب در اختیار اداره‌ها قرار می‌گیرد.

حسن پورباقری عنوان کرد: اداره‌ها با راه‌اندازی اتوماسیون اداری و شبکه دولت می‌توانند، مکاتبات خود را در زمان کمتری انجام دهند و در راستای خدمات‌رسانی به مردم روند کار را سرعت ببخشند به همین دلیل خواستار همکاری آن‌ها برای تسریع در روند اجرای شبکه دولت هستیم که به نوعی تکریم ارباب‌رجوع است و از برخی هزینه‌ها جلوگیری می کند./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1502

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.