افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
در شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور؛

۱۰ طرح پیشنهادی استان کرمان تصویب شد

  • کد خبر : 4355
  • 01 مرداد 1398 - 11:12
۱۰ طرح پیشنهادی استان کرمان تصویب شد

محمد جواد فدایی با اعلام این خبر از بهسازی محور بم -جیرفت و محور کرمان – دیهوک، تکمیل آبرسانی به شهرهای بم و بروات از سد نسا و تکمیل سایت صداوسیمای کرمان و پوشش شهرستانهای شرقی استان کرمان به عنوان تعدادی از طرح های مصوب نام برد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل ازمهر،  استاندارکرمان گفت: طرحهای پیشنهادی استان کرمان در جلسه مشترک شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور به ریاست وزیر کشور تصویب شد.
محمد جواد فدایی با اعلام این خبر از بهسازی محور بم -جیرفت و محور کرمان – دیهوک، تکمیل آبرسانی به شهرهای بم و بروات از سد نسا و تکمیل سایت صداوسیمای کرمان و پوشش شهرستانهای شرقی استان کرمان به عنوان تعدادی از طرح های مصوب نام برد. استاندار کرمان همچنین از طرح های مطالعه و احداث باند دوم کهنوج – ایرانشهر، احداث پست برق ۴۰۰ کیلوولت بم و کهنوج، بازسازی ۱۵ مدرسه تخریبی در شهرستانهای ریگان، فهرج، نرماشیر، منوجان و کهنوج، تکمیل مجتمع فرهنگی در ریگان، رابر، فهرج و قلعه گنج، احداث مجتمع فرهنگی ارزوئیه، نرماشیر و فاریاب و تکمیل زیرساخت های گردشگری شهداد و کلوت ها نیز نام برد که در این جلسه مصوب شدند. فدائی افزود: در این جلسه مسائل مربوط به امنیت و توسعه استان های عضو مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ده طرح پیشنهادی هر استان از جمله استان کرمان تصویب شد. در این جلسه همچنین موضوع سقف تسهیلات و یارانه سود در این استانها مطرح شد و مقرر گردید، در صورتیکه بانک ها در استانها دستورالعمل های بانک مرکزی را در این خصوص اجرا ننمایند، مراتب توسط استانداران به وزارت کشور گزارش گردد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=4355

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.