افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
امام جمعه بم:

کلید حل مشکلات کشور حمایت از کالای داخلی است

  • کد خبر : 2374
  • 21 فروردین 1397 - 10:21
کلید حل مشکلات کشور حمایت از کالای داخلی است

حجت الاسلام دانشی با اشاره به این که تعصب داشتن به کالای ایرانی راه مقابله با اجناس خارجی است، گفت: کلید حل مشکلات کشور حمایت از کالای داخلی و دوری کردن از اجناس خارجی است.

حجت الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم در رابطه با حمایت از کالای ایرانی، گفت: مردم در زندگی خود سعی کنند از کالای ایرانی استفاده کنند.

وی افزود: رهبر انقلاب با توجه به اهمیت اقتصاد در کشور و بیکاری، شعار سال را حمایت از کالای ایرانی انتخاب کردند تا مردم با حمایت از کالای ایرانی، از جوانان کشور حمایت کنند.

حجت الاسلام دانشی با اشاره به این که اقتصاد مقاومتی راه نجات از تورم در جامعه است، خاطرنشان کرد: مردم ایران با حمایت از کالای ایرانی، جهاد در راه خدا را انتخاب کرده اند و توانسته اند لبخند را بر لبان جامعه بیاورند.

وی ابراز داشت: یکی از سبب هایی که کارخانه ها در کشور تعطیل می شود این است که بعضی از مردم هنوز خرید کالای ایرانی را یاد نگرفته اند و به آن اهمیت نمی دهند.

امام جمعه بم با توجه به این که ایجاد شغل و پایین آمدن تورم زمانی در کشور بوده که مردم از تولیدکنندگان داخلی را حمایت کنند، ابراز داشت: تولیدکنندگان ایرانی سعی کنند کیفیت محصولات خود را بالا ببرند.

وی ادامه داد: تعصب داشتن به کالای ایرانی راه مقابله با اجناس خارجی بوده و مردم ایران با فرهنگ سازی درست می توانند نسبت به کالای ایرانی تعصب داشته باشند.

حجت الاسلام دانشی با بیان این که مردم ایران مقید به خرید اجناس ایرانی شوند، خاطرنشان کرد: دولت و مجلس می توانند نقش بسزایی در حمایت از کالای ایرانی داشته باشند.

وی در پایان گفت: کلید حل مشکلات کشور حمایت از کالای داخلی و دوری کردن از اجناس خارجی است تا کشوری پیشرفته داشته باشیم./رسا

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2374

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.