افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024

پرسه های پلید ۲ پلیس نوپو در بم / راز کثیف چه بود؟!

  • کد خبر : 5813
  • 20 فروردین 1399 - 13:03
پرسه های پلید ۲ پلیس نوپو در بم / راز کثیف چه بود؟!

فرمانده انتظامی شهرستان بم درباره جزئیات این خبر گفت : پس از دریافت خبر هایی در خصوص تردد چند نفر در شهر که خود را مامور پلیس معرفی می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از رکنا، سرهنگ نجفی افزود:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل تردد ماموران قلابی شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیات ضربتی سه متهم را در مخفیگاه شان دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران پس از بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی غیر مجاز ، سه خشاب و تعدادی فشنگ ،یک تیغه شمشیر، بی سیم، دستبند فلزی ،یک شوکر و همچنین تعدادی جلیقه و لباس پلیس نوپو را کشف کردند.

وی بیان کرد: ماموران همچنین در بازرسی از منزل متهمان یک خودروی پژو پارس و دو خودروی پراید و تعدادی پلاک جعلی را که مجرمان برای اهداف شوم خود استفاده می کردند ،توقیف کردند که تحقیقات در زمینه جرایم متهمان ادامه دارد.

وی درپایان تاکید کرد: در برخورد با افرادی که خود را مامور نیروی انتظامی یا دیگر سازمان ها و نهادها معرفی می کنند حتماً مدارک شناسایی معتبر درخواست کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=5813

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.