افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
اشک مدیر بازرسی استانداری کرمان اعلام کرد:

پاسخگویی به ۳۲هزار و ۲۸۸ تماس با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت

  • کد خبر : 3692
  • 29 بهمن 1397 - 18:38
پاسخگویی به ۳۲هزار و ۲۸۸ تماس با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از ایسنا، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان گفت: کارشناسان سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲ هزار و ۲۸۸ پیام تلفنی را  پاسخگو بوده اند. رضا اشک افزود: سال گذشته به دلیل سفر رئیس جمهوری به […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از ایسنا، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان گفت: کارشناسان سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲ هزار و ۲۸۸ پیام تلفنی را  پاسخگو بوده اند.
رضا اشک افزود: سال گذشته به دلیل سفر رئیس جمهوری به استان کرمان به مدت دو روز، تعداد تماس های تلفنی با سامانه سامد رشد چشمگیری داشته است اما در سال جاری نیز تعداد قابل توجهی تماس با این سامانه برقرار شده است.
وی با اشاره به این مطلب که بیشترین پیام های ثبت شده، ماهیت درخواستی داشته و شکایات، گزارش ها و انتقادات در رتبه های بعدی قرار دارند، ادامه داد: افزایش چشمگیر تعداد انتقادات در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ ناشی از اوضاع اقتصادی پیش آمده در سال جاری است.
وی عنوان کرد: در سال جاری دو هزار و ۹۵۲ درخواست، ۵۳۰ شکایت، ۳۶۲ گزارش، ۲۲۴ انتقاد، ۱۴ پیشنهاد، ۳ مورد تقدیر و تشکر و ۱ مورد ایده و طرح در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) ثبت شده است.
مدیرکل بازرسی استاندای به مهم ترین درخواست های ثبت شده در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) اشاره و بیان کرد: امور بانکی، تسهیلات و وام، امور مساعدت مالی، بسته حمایتی، یارانه و سهام عدالت، اشتغال، خدمات حمایتی، خدمات عمرانی شهر و روستا، امور دارو و درمان، امور زمین و مسکن، خدمات صنعت آب، امور پرسنلی کارکنان، مشکلات کشاورزان و تولید کنندگان، اوضاع اقتصادی (تورم و گرانی) و تلفن همراه به ترتیب بیشترین درصد فراوانی درخواست های ثبت شده در سامانه سامد را به خود اختصاص داده است.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان اظهارکرد: اهم شکایت ها، گزارش ها و انتقادات ثبت شده در سامانه سامد نیز مربوط به افزایش قیمت ها و تورم، بسته حمایتی، یارانه و سهام عدالت، خدمات شهری، امور پرسنلی و کارکنان، انتقاد از عملکرد سازمان ها و مدیران، خدمات صنعت آب، خدمات حمایتی، برخورد نامناسب با ارباب رجوع، نارضایتی از عملکرد دهیار و شورا، تخلفات اداری، خرید محصولات کشاورزی و سوخت رسانی نفت یا گازوئیل است.
وی یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل بهزیستی استان کرمان به عنوان دو سازمان حمایتی بیشترین آمار درخواست را داشته اند.

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=3692

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.