افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024

مردم شرق استان کرمان پیشگام در صلح و سازش

  • کد خبر : 5436
  • 03 بهمن 1398 - 10:07
مردم شرق استان کرمان پیشگام در صلح و سازش

معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمان با اشاره به پرونده‌هایی که در سال‌جاری در حوزه‌ی شرق استان به صلح و سازش مختوم شده‌اند گفت که آمار نشان می‌دهد مردم شرق استان در سال‌های گذشته در زمینه‌ی صلح و سازش پیش‌گام بوده‌اند.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از روابط عمومی اداه کل دادگستری استان کرمان، مهدی تقی‌زاده در جریان بازدید از شوراهای حل اختلاف شهرستان‌های شرق استان کرمان بیان کرد: «از ابتدای سال‌جاری تاکنون شعب حل اختلاف شرق استان کرمان موفق شده‌اند بالغ بر شش‌هزار و ۸۹۳ فقره پرونده را از طریق صلح و سازش به پایان برسانند».
وی افزود: «طی ۹ ماهه‌ی گذشته ۱۵ هزار و ۷۵ پرونده وارد شعب حل اختلاف شرق استان شده است و در مقابل ۱۴ هزار و ۵۹۶ پرونده مختومه شده است».
رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمان گفت: «طبق آمار شوراهای حل اختلاف استان، مردم شرق استان کرمان طی چند سال گذشته همواره در زمینه صلح و سازش پیش‌گام بوده‌اند».
تقی‌زاده یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شوراهای حل اختلاف در سال جاری را ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه دانست و از همه‌ی کارکنان خواست که با ایجاد صلح و سازش میان طرفین دعوا از تشکیل پرونده‌های احتمالی بعدی و کاهش مراجعه‌ی مردم به محاکم قضایی جلوگیری کنند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=5436

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.