افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024

مراسم اختتامیه مسابقات شطرنج دانشجویان پسر و دختر دانشگاههای منطقه ۸ کشور در بم

  • کد خبر : 2444
  • 02 اردیبهشت 1397 - 17:39
مراسم اختتامیه مسابقات شطرنج دانشجویان پسر و دختر دانشگاههای منطقه ۸ کشور در بم

مراسم اختتامیه مسابقات شطرنج دانشجویان پسر و دختر دانشگاههای منطقه ۸ کشور با حضور ۹ تیم از دانشگاههای بم، شهید باهنرکرمان، ولی عصر(عج)رفسنجان، جیرفت، سیستان و بلوچستان و زابل و تعداد۳۶ ورزشکار در دو بخش خواهران و برادران طی ۵ روز به همت امور دانشجویی و تربیت بدنی مجتمع و با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیأت شطرنج شهرستان بم جناب آقای حامد سفیدگر زاده تا تاریخ ۳۱/۱/۹۷ در مجتمع آموزش عالی بم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ،  در بخش تیمی خواهران، تیم دانشگاه شهید باهنر کرمان، ولی عصر(عج) رفسنجان و مجتمع آموزش عالی بم به ترتیب مقام اول تا سوم و در بخش پسران تیم دانشگاه سیستان و بلوچستان مقام اول، شهید باهنر کرمان مقام دوم و دانشگاه زابل مقام سوم را کسب کردند.

در بخش پسران، مهدی امینی زاده از دانشگاه شهید باهنر کرمان نفر برتر میز یک، عارف شه بخش از دانشگاه سیستان و بلوچستان نفر برتر میز دو، حسن اسدی از دانشگاه شهید باهنر کرمان نفر برتر میز سه و دانیال اربابی از دانشگاه سیستان و بلوچستان نفر برتر میز چهار شدند و در بخش خواهران، طوبی درینی از دانشگاه شهید باهنر کرمان نفر برتر میز یک، طوبی برخوری از دانشگاه شهید باهنر کرمان نفر برتر میز دو، فاطمه فریدونی از دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان نفر برتر میز سه و فاطمه درینی از دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان نفر برتر میز چهار شدند.
در رشته سریع پسران، آقایان علی وطن¬دوست و دانیال اربابی از سیستان و بلوچستان و مهدی امینی زاده از دانشگاه شهید باهنر کرمان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.


در رشته سریع دختران، خانم¬ها طوبی درینی از دانشگاه شهید باهنر کرمان مقام اول، فاطمه درینی از دانشگاه ولی عصر(عج)رفسنجان مقام دوم و اسما محمدی از دانشگاه شهید باهنر کرمان مقام سوم را کسب کردند.
در رشته برق آسا پسران، آقایان مهدی امینی زاده از دانشگاه شهید باهنر کرمان مقام اول و عارف شه بخش از دانشگاه سیستان و بلوچستان مقام دوم را کسب کردند.
در رشته برق آسا دختران، خانم ها فاطمه درینی از دانشگاه ولی عصر(عج)رفسنجان، طوبی درینی و طوبی برخوری از دانشگاه شهید باهنر کرمان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.


شایان ذکر است به تیمهای برتر کاپ، مدال و حکم قهرمانی و به نفرات برتر مدال و حکم قهرمانی اهدا گردید.
گفتنی است ورزشکاران، مربیان و سرپرستان در خلال برگزاری مسابقات از مجموعه اقتصادی گردشگری ارگ جدید و مجموعه باستانی و گردشگری و بزرگترین بنای خشتی جهان ارگ قدیم بازدید کردند.

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2444

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.