افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024
شهسوارپور فرماندار جدید بم :

طرح ،ایده وفکر نو رویکرد فرماندار جدید بم

  • کد خبر : 1816
  • 24 آذر 1396 - 18:13
طرح ،ایده وفکر نو رویکرد فرماندار جدید بم

هادی شهسوارپور فرماندار جدید بم درمراسم معارفه خود در جمع مسئولین مهم ترین برنامه خود راجذب نخبگان و عیده پردازان برای ارائه طرح ،ایده وفکر نو دانست وی با بیان اینکه شهرستان بم ۳ در صد از خاک استان کرمان را در بر میگیردافزود:این امر در حالی است که از لحاظ جمعیتی این شهرستان ۸ […]

هادی شهسوارپور فرماندار جدید بم درمراسم معارفه خود در جمع مسئولین مهم ترین برنامه خود راجذب نخبگان و عیده پردازان برای ارائه طرح ،ایده وفکر نو دانست

وی با بیان اینکه شهرستان بم ۳ در صد از خاک استان کرمان را در بر میگیردافزود:این امر در حالی است که از لحاظ جمعیتی این شهرستان ۸ درصد ازکل جمعیت استان کرمان را بخود تعلق داده که نشان دهنده تراکم جمعیتی بالایی این شهرستان و برنامه ریزی خاصی و دقیقی است

شهسواری ادامه داد:امسال سال اقتصاد مقاومتی ،تولید واشتغال است که باید از ظرفیت های ایجاد شده دراین قانون نهایت استفاده را در جهت پیشرفت و ابادانی شهرستان بم برد.

وی با اشاره به اجرایی قانون حمایت از توسعه و تولید اشتغال پایدار در مناطق روستایی  ادامه داد: ما باید از این قانون و ظرفیت در جهت توسعه و آبادانی روستاها کمال استفاده را کنیم  و این مهم نیازمند برنامه ریزی مناسب و کارآمد است.

این شهرستان دارای موقعیت های ویژه وجغرافیای اقتصادی خاصی چون ارگ قدیم ،ارگ جدید،تولید بیش از صد هزار خودرو در سال، تولید محصلات استراتژیک مانند خرما،ایجاد فضا در جهت صنعت گردشگری ،وجود قنوات متعدد ،همسایگی با کویر لوت وجاذبه های طبیعی ،وجود۴ اثر ثبت جهانی که جذب گردش گررا به دنبال داردمیتواند موقعیت های خوبی رادرجهت پیشرفت این شهرستان ایجاد کند.

وی با اشاره به گردش گری روستایی و گردش گری کشاورزی بیان کرد:این نوع گرددش گری برای بسیاری ازجهانگرد ها و توریسم ها خارجی ازجذابیت خاص زیادی برخوردار است که متاسفانه برای ما مفقول مانده برنامه ریزی کنیم  تا به در آمد زایی در این بخش برسیم.

وی گفت: این اتفاقات مهم اجرایی نمی رسد تا زمانی که ما به اتحاد،همدلی و یکپارچه گی،دوری از فعالیت های مخرب سیاسی، استفاده از تمام ظرفیت های موجود و حرکت در مسیر اعتدال و شایسته سالاری برسیم.

بحث معیشت واشتغال مردم باید جدی گرفته شود برای ان عیده های جدید مطرح و بررسی گردد.

فرماندار بم افزود: باید توسعه پایدار روستایی را در سر لوحه کار خود قرار دهیم چرا که اگر روستا توسعه یافته شودشهر ها هم توسعه می یابد و از حاشیه نشینی جلوگیری خواهد شود

وی به اشاره با قانون ارزش افزوده و حذف آن ادامه داد:اجرایی این قانون باعث شد در آمد شهرداری ها کاهش یابد که  برای حل این مشکل باید درامد های جایگزینی  طراحی شود که این مهم نیازمند همکاری شوراهای است.

اجرایی سیاست های نوین مدیریت روستایی، توان افزایی و توانمند سازی جوامع محلی از طریق راه انداری صندوق محلی یکی ازسیاست های مورد تایید استاندار کرمان است که به زودی آن را به بهترین شکل دنبال خواهیم کرد.

وی افزود:حمایت از نخبگان و طرح های دانش بنیان ، ارتباط موثربا اساتید و دستگاه های اجرایی و استفاده از عیده های نو در اولویت کار فرمانداری قرار خواهد گرفت

تلاش در جهت کاهش اسیب های اجتماعی ،افزایش شاخص سلامت و حفظ محیط زیست اولویت های دیگر فرمانداری در جهت حفظ جامعه ارام است.

وی در پایان گفت: رویکرد من به عنوان فرماندار جدید بم عیده نو ،فکر نو و طرح نو است وهرکسی که بتواند عیده های نو را ارئه و اجرایی کند را با تمام جود حمایت خواهیم کرد.

براساس این گزارش هادی شهسوارپور متولد ۱۳۵۳/۶/۱ شهرستان فهرج می باشد.

دوران مدرسه را در بم گذرانده و دارای مدرک لیسانس مهندسی صنایع و فوق لیسانس مدیریت است.

شهسوارپور در سال ۱۳۸۲ به عنوان کارشناس دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان جذب وزارت کشور شد و با ۱۳ سال سابقه در استانداری کرمان در پستهای  کارشناسی، کارشناس مسئول، معاون، سرپرستی و مدیرکل امور روستایی مفتخر به راه اندازی و مدیریت بالغ بر ۲هزار دهیاری استان کرمان را از ابتدا تا کنون گردیده است.

شهسوارپور در تاریخ ۳۱ فروردین ۹۵ طی حکمی از سوی استاندار کرمان به سمت مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان منصوب شد.

 

طلوع ارگ – مونا موسی نژاد

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1816

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.