افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس:

شهرستان بم، قطب تولیدات گلخانه‌ای کشور می‌شود

  • کد خبر : 688
  • 03 تیر 1396 - 19:38
شهرستان بم، قطب تولیدات گلخانه‌ای کشور می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: با احداث ۵۰۰ هکتار گلخانه در پایین دست اراضی سد نساء بم، این شهرستان به‌عنوان قطب تولید محصولات گلخانه‌ای کشور تبدیل می‌شود.

متاسفانه از ظرفیت بسیار خوب آب سد نساء و این نعمت خدادادی در شرق استان کرمان به نحو مطلوب استفاده نشده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با طهماسبی معاون وزیر کشاورزی در امور باغبانی، پیمان جلالی رئیس بخش نخیلات و سجادی مدیر عامل شرکت شهرک‌های گلخانه‌ای وزارت کشاورزی گفت: در این جلسه مقرر شد با توجه به پتانسیل بسیار خوب شهرستان بم با استفاده بهینه از آب سد نساء، شهرستان بم به قطب محصولات کشاورزی گلخانه‌ای در کشور تبدیل شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی افزود: این اتفاق به منظور رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال جوانان در بم و همچنین ارزآوری برای کشور پیگیری جدی می‌شود.

وی با بیان اینکه کارهای مطالعه و تهیه نقشه و مقدمات کار این پروژه توسط شرکت شهرک‌های گلخانه‌ای کشور انجام می‌شود خاطر‌نشان کرد: این پروژه یک پروژه ملی است و نیاز به همکاری همه مسئولان کشوری و استانی دارد.

نیکزادی‌پناه بیان کرد: جهت شروع و آغاز به کار این پروژه بزرگ ملی کشاورزی و اقتصادی و با توجه به دیدگاه‌های اقتصادی و طرح مثلث اقتصادی استاندار کرمان باید رزم‌حسینی استاندار کرمان، جلسه‌ای با وزارت نیرو جهت تامین و تخصیص آب مورد نیاز این پروژه برگزار کند.

وی افزود: با اجرای این پروژه و با احداث ۵۰۰ هکتار گلخانه در پایین دست اراضی سد نساء بم، این شهرستان به‌عنوان قطب تولید محصولات گلخانه‌ای کشور تبدیل می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می‌رود که همه مسئولین مربوطه کشوری و استانی این پروژه به‌ویژه استاندار کرمان که مجدانه پیگیر طرح‌های اقتصادی و اشتغالزایی در استان کرمان هستند، از این پروژه بزرگ ملی حمایت‌های لازم را داشته باشند./تسنیم

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=688

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.