افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024

شهرداری سیرجان – شهرداری بم؛ یورش فرازمینی ها به قلعه سیرجان

  • کد خبر : 4670
  • 08 آبان 1398 - 11:01
شهرداری سیرجان – شهرداری بم؛ یورش فرازمینی ها به قلعه سیرجان

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از فوتبال دخت، هفته چهارم لیگ فوتبال زنان ایران روز جمعه ۱۰ آبان ماه با شش دیدار برگزار خواهد شد. در مهمترین دیدار این هفته تیم های شهرداری سیرجان و شهرداری بم که پیش از این نائب قهرمان و قهرمان فصل گذشته لیگ فوتبال بانوان بودند دربی […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از فوتبال دخت، هفته چهارم لیگ فوتبال زنان ایران روز جمعه ۱۰ آبان ماه با شش دیدار برگزار خواهد شد. در مهمترین دیدار این هفته تیم های شهرداری سیرجان و شهرداری بم که پیش از این نائب قهرمان و قهرمان فصل گذشته لیگ فوتبال بانوان بودند دربی کرمان را برگزار می کنند.
سال گذشته شهرداری بم فقط در یک دیدار تن به تساوی داد و مابقی امتیازات را به طور حداکثری جمع کرد. از این رو اهالی رسانه و شبکه های اجتماعی به شاگردان مرضیه جعفری لقب «فرا زمینی ها» دادند. این دیدار دربی کرمان بود که در سیرجان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

سمانه چهکندی ملی پوش فوتبال بانوان تیم شهرداری بم اظهار داشت: سطح لیگ فوتبال بانوان رفته رفته بهتر می‌شود، اما متاسفانه تعداد حامی‌هایی که از تیم‌ها حمایت مالی کافی را داشته باشند، اندک است. یکسری تیم‌ها به خاطر وجود مشکلات مالی مجبور می‌شوند یکسری از سفر هایشان را لغو کنند و جلوی تیم‌ها بازی نمی‌کنند.

او تصریح کرد: متاسفانه مکان باشگاه ما (شهرداری بم) برای سایر تیم‌های لیگ، راه دور به حساب می‌آید و به همین خاطر جلوی تیم ما بازی نمی‌کنند. این مسئله باعث می‌شود که ما از رقابت‌ها دور شویم.

چهکندی افزود: این هفته قرار است در دیداری حساس به مصاف تیم همشهری خودمان شهرداری سیرجان برویم. دربی همیشه جذابیت خودش را دارد و من یقین دارم که ما پیروز این دیدار خواهیم بود، چون بازیکنان باتجربه و خوبی در ترکیب تیم داریم.

ملی پوش تیم شهرداری بم در ادامه گفت: فوتبال بانوان نیاز به حمایت مالی زیادی دارد. متاسفانه حتی داوران ما هم حق و حقوقشان را دریافت نمی‌کنند و به خاطر مطالباتشان محروم می‌شوند. امیدوارم زحمات آن‌ها هم جبران شود و دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم. چون این مسائل سطح لیگ را زیر سوال می‌برد.

چهکندی تصریح کرد: امیدوارم اردو‌های تیم ملی دوباره تشکیل شوند و مسائل مالی هم بهتر شوند. چون این عامل، دغدغه مهم این روز‌های فوتبال بانوان است.

 

برنامه سایر دیدارها به شرح زیر است:
پارس جنوبی بوشهر – آذرخش کردستان / ساعت ۱۰:۰۰
ملوان بندرانزلی – پالایش گاز ایلام / ساعت ۱۰:۰۰
شهرداری سیرجان – شهرداری بم / ساعت ۱۰:۰۰
همیاری ارومیه – هیات فوتبال البرز / ساعت ۱۰:۰۰
ذوب آهن اصفهان – لران زاگرس / ساعت ۱۰:۰۰
آویسا خوزستان – سپاهان اصفهان / ساعت ۱۰:۰۰

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=4670

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.