افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024
فرماندار بم خبر داد:

راه‌اندازی مؤسسه فرهنگی و هنری بنیاد بسطامی در بم

  • کد خبر : 2241
  • 09 اسفند 1396 - 0:00
راه‌اندازی مؤسسه فرهنگی و هنری بنیاد بسطامی در بم

هادی شهسوارپور در جلسه هم‌اندیشی راه‌اندازی مؤسسه فرهنگی و هنری بنیاد بسطامی با حضور نماینده مردم شرق کرمان در مجلس اظهار داشت: زنده‌یاد ایرج بسطامی حق بزرگی بر گردن مردم بم دارد که ان‌شاءالله بتوانیم گام مثبتی در راستای اهداف این هنرمند در زمینه موسیقی اصیل سنتی برداریم. وی با تاکید بر اهمیت استفاده از […]

هادی شهسوارپور در جلسه هم‌اندیشی راه‌اندازی مؤسسه فرهنگی و هنری بنیاد بسطامی با حضور نماینده مردم شرق کرمان در مجلس اظهار داشت: زنده‌یاد ایرج بسطامی حق بزرگی بر گردن مردم بم دارد که ان‌شاءالله بتوانیم گام مثبتی در راستای اهداف این هنرمند در زمینه موسیقی اصیل سنتی برداریم.

وی با تاکید بر اهمیت استفاده از نام زنده‌یاد ایرج بسطامی در مباحث فرهنگی، هنری و گردشگری افزود: باید تندیس زنده یاد ایرج بسطامی توسط شهر در یکی از میدان‌های بم نصب شود.

شهسوارپور عنوان کرد: یکسری رایزنی در زمینه استفاده از زمین خانه پدری زنده یاد ایرج بسطامی صورت گرفته که باید با همکاری شورای شهر و شهردار بم در مورد احداث ساختمان بنیاد بسطامی اقدام کنیم.

وی ابراز داشت: احداث این ساختمان با زیربنای ۵۰۰ مترمربع برای اجرای کارهای فرهنگی و هنری توسط شهرداری بم انجام می‌گیرد.

فرماندار بم ادامه داد: با توجه به استعداد جوانان در زمینه هنرهای موسیقی و آواز این بنیاد در بم و در محل خانه پدری مرحوم بسطامی احداث می‌شود.

به گزارش فارس در این جلسه مقرر شد تا زمان احداث ساختمان  مؤسسه فرهنگی و هنری زنده‌یاد ایرج بسطامی شورای شهر بم و شهرداری نسبت به اجاره یک باب ساختمان برای فعالیت این بنیاد اقدام‌ کنند./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2241

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.