افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
نیکزادی پناه نماینده مردم بم در مجلس:

خیابان‌ها و کوچه‌های شهر به نام بزرگان نامگذاری شوند

  • کد خبر : 2238
  • 08 اسفند 1396 - 23:57
خیابان‌ها و کوچه‌های شهر به نام بزرگان نامگذاری شوند

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید خیابان‌ها و کوچه‌های شهر را به نام بزرگان شهر نامگذاری کنیم.

حبیب‌الله نیکزادی‌پناه  در جلسه هم‌اندیشی راه‌اندازی مؤسسه فرهنگی و هنری بنیاد بسطامی اظهار داشت: مردم بمی بینش و دل بزرگی به مانند کویر دارند، کارآفرین و سیاستگذار بوده و مهمتر اینکه متمدن بودند.

وی افزود: طبق آثاری که باستان‌شناسان بعد از زلزله در بم کشف کردند می‌شود گفت نخستین سازه‌های کپری بعد از چادر در بم آغاز شده است.

نیکزادی‌پناه ادامه داد: به دو جهت باید بزرگان را ارج نهیم اول اینکه دنیای امروز دنیایی است که فرزندان با گذشته آشنایی زیادی‌ندارند و دوم اینکه هر منطقه با هنرمندان و دانشمندان آن شناخته می‌شود و این مسئله یک مسابقه است که همه بزرگان را معرفی می‌کنند و ما نیز باید بزرگانمان را معرفی کنیم.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: به ریاست شورا قبلا گفته شده که تندیسی از بزرگان ما در جایی تعبیه و ارزشی برای این بزرگان گذاشته شود.

وی با بیان این که باید خیابان‌ها و کوچه‌های شهر را به نام بزرگان شهر نامگذاری کنیم، خاطرنشان کرد: مرحوم ایرج بسطامی به عنوان یک هنرمند باید تجلیل شود.

نیکزادی‌پناه خواستار شد: در ایام نوروز از ترانه‌های خوانندگان بمی در ستاد استقبال از میهمانان نوروزی استفاده شود./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2238

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.