افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
نیکزادی نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس:

جمهوری اسلامی اجازه نمی‌دهد تروریسم مورد حمایت آمریکا امنیت منطقه را تهدید کند

  • کد خبر : 3837
  • 21 فروردین 1398 - 16:43
جمهوری اسلامی اجازه نمی‌دهد تروریسم مورد حمایت آمریکا امنیت منطقه را تهدید کند

نماینده مردم شرق استان کرمان با بیان اینکه آمریکا بداند که نمی‌تواند سپاه را از مردم ما جدا کند گفت: نظام جمهوری اسلامی اجازه نمی‌دهد که تروریسم مورد حمایت دولت آمریکا و رژیم اشغالگر قدس منافع ملی و امنیت منطقه را مجدداً مورد تهدید قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ، حبیب‌اله نیکزادی‌پناه با محکم کردن اقدام اخیر آمریکا اظهار داشت: این اقدام آمریکا با واکنش سازمان‌ها، نهادها، قوای مختلف و افراد و شخصیت‌های مختلف در داخل و خارج کشورمان روبه‌رو شده و بسیاری این حرکت نابخردانه را محکوم کردند.

وی با بیان اینکه این کار امروز و دیروز آمریکا نسیت و آمریکا همیشه دشمنی خود را علیه ملت ایران نشان داده است گفت: ترامپ نه تنها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک تروریست خطاب کرده که تمام ملت ایران را به عنوان تروریست نام برده چرا که هر ایرانی عضوی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی امام(ره) در سخنان خود از ارتش بیست میلیونی بسیج نام برده و در جای دیگر فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود افزود: واقعیت همین است و معمار کبیر انقلاب از هر ایرانی به عنوان یک نفر سپاهی نام برده است و همه ملت ایران بر این مسئله معتقدند.

وی با بیان اینکه آمریکا بداند که نمی‌تواند سپاه را از مردم ما جدا کند بیان کرد: براساس قوانین بین‌المللی آمریکا نمی‌توانند یکی ارگان‌های قوای دفاعی کشور را تروریست اعلام کند که این اقدام آمریکا کاری بسیار زشت و ناپسندی است.

نیکزادی‌پناه با اشاره به اینکه این سخنان آمریکا ذره‌ای در وجود ملت ایران تاثیر ندارد گفت: ملت ایران پای آرمان‌های نظام انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و با این اقدامات از ایستادن پای نظام کوتاه نمی‌آیند.

وی با اشاره به کارنامه درخشان سپاه در دوران انقلاب خاطرنشان کرد: کارنامه موفق و افتخارآمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با اشکال مختلف تروریسم در منطقه که منجر به شکست تروریسم سازمان یافته و خطر بار داعش شد، نشانه آشکار تمایل و تلاش جمهوری اسلامی ایران به برقراری امنیت، صلح و ثبات همه جانبه و همزیستی در جهان عاری از خشونت و تروریسم است.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی با اقتدار و تدبیر این راه را ادامه داده و با اتکای به قدرت اتحاد و همبستگی ملی و مقاومت در برابر هر گونه زیاده‌خواهی، نخواهد گذاشت که تروریسم مورد حمایت دولت آمریکا و رژیم اشغالگر قدس منافع ملی و امنیت منطقه را مجدداً مورد تهدید قرار دهد

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=3837

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.