افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024
نیکزادی پناه نماینده مردم شرق استان در مجلس:

توسعه گردشگری و عمرانی شرق استان کرمان در سایه امنیت

  • کد خبر : 2580
  • 26 اردیبهشت 1397 - 16:38
توسعه گردشگری و عمرانی شرق استان کرمان در سایه امنیت

نماینده مردم شهرستان‌های شرق استان کرمان گفت: در سایه امنیتی که نیروی انتظامی در شرق استان بوجود آورده در حوزه‌های گردشگری و احداث کارخانه اقدامات خوبی انجام شده و تعداد زیادی از جوانان این مناطق از این طریق امرار معاش می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از تسنیم، حبیب‌الله نیکزادی‌پناه  در در جمع کارکنان انتظامی شهرستان نرماشیر اظهارداشت: نیروی انتظامی در ارتباط مستمر با مردم قرار دارد و در راستای خدمت به مردم و برقراری امنیت به خوبی عمل کرده است.

وی از تلاش پلیس نرماشیر به سبب ارتقاء امنیت و ایجاد زمینه‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان قدردانی کرد و افزود: آمار و ارقام مربوط به دستگیری سارقین، کشف مواد مخدر و کاهش جرائم خشن در نرماشیر نشان‌دهنده امنیت مطلوب این شهرستان است.

نماینده مردم شهرستان‌های شرق استان کرمان با بیان اینکه امنیت پیش شرط سرمایه‌گذاری در هر حوزه است، بیان داشت: در سایه امنیتی که نیروی انتظامی در شرق استان بوجود آورده در حوزه‌های گردشگری، احداث کارخانه و کارگاه اقدامات خوبی انجام شده و تعداد زیادی از جوانان این مناطق از این طریق امرار معاش می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در شرق استان کرمان از جمله گسترش راه‌های ارتباطی، جاده‌سازی، ساماندهی و افزایش قیمت محصول خرما با بسته‌بندی‌های مکانیزه و برند بومی گفت: امیدواریم به نتایج خوبی در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم و پیشرفت این مناطق دست پیدا کنیم.

در ابتدای این جلسه، فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر گزارشی از اقدامات این فرماندهی در ارتقا امنیت اجتماعی این شهرستان بیان و در پایان به رسم یادبود با اهدای لوح از سوی نماینده مردم شرق استان از اقدامات ارزنده فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر شد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2580

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.