افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
بلوردی امروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان کرمان:

تعداد فوتی‌های تصادفات در استان کرمان ۲۴ درصد افزایش دارد

  • کد خبر : 2551
  • 22 اردیبهشت 1397 - 14:38
تعداد فوتی‌های تصادفات در استان کرمان ۲۴ درصد افزایش دارد

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از تسنیم، محمد‌مهدی بلوردی امروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان کرمان اظهار‌‌داشت: محور کرمان بم، بافت کرمان و محور کرمان رفسنجان سه محوری هستند که بیشترین کشته‌های جاده‌ای را داشته‌اند. وی با اشاره به اینکه در سال گذشته سه هزار و ۱۲۲ فقره تصادف در جادههای […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از تسنیم، محمد‌مهدی بلوردی امروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان کرمان اظهار‌‌داشت: محور کرمان بم، بافت کرمان و محور کرمان رفسنجان سه محوری هستند که بیشترین کشته‌های جاده‌ای را داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته سه هزار و ۱۲۲ فقره تصادف در جادههای استان رخ داده است گفت: از این تعداد ۵۹۰ فقره منجر به فوت بوده و ۸۶۰ نفر در سال ۹۶ فوتی داشتیم.

مدیر‌کل راه و شهرسازی استان کرمان با بیان اینکه تعدادی فوتی‌های تصادفات در استان کرمان ۲۴.۳ درصد افزایش دارد افزود: ۵۵ درصد تصادفات بر اثر واژگونی بوده است و از ده محوری که بیشترین تصادفات را دارند هشت محور بزرگراه هستند.

وی با اشاره به اینکه تمام محورهای استان تحلیل شده و ده محوری که بالاترین تصادفات را داشتند شناسایی شده است خاطر‌نشان کرد: تمام نقاط حادثه‌خیز و پر‌تصادف شناسایی شده و اقدامات زیادی در جهت ایمن سازی راه‌ها و حضور پلیس انجام شده است و پلیس و اورژانس در جریان امور است.

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های استان کرمان با بیان اینکه تمرکز اداره کل راهداری برای ایمن‌سازی راه‌ها در این ده محور صورت گرفته و جای تشکر دارد گفت: در بعضی نقاط مشکلاتی وجود دارد اما واقعیت این است که توان خودرویی و نیرویی پلیس کم شده است و امکانات پلیس در کنترل راه‌ها کم است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2551

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.