افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
محمد بنی اسدی شهردار بم عنوان کرد:

بهسازی کامل میادین امام حسین (ع) و مهدویت بم مانند میدان زید/ ادامه جدی نهضت آسفالت با تامین اعتبار و همیاری مردم /آغاز احداث سینما امید و واگذاری به سازمان همیاری شهرداریها/ افزایش ۲۵ درصدی مساحت نظافت شهری

  • کد خبر : 8698
  • 04 خرداد 1400 - 20:06
بهسازی کامل میادین امام حسین (ع) و مهدویت بم مانند میدان زید/ ادامه جدی نهضت آسفالت با تامین اعتبار و همیاری مردم /آغاز احداث سینما امید و واگذاری به سازمان همیاری شهرداریها/ افزایش ۲۵ درصدی مساحت نظافت شهری

طلوع بم – سعید افروغ: محمد بنی اسدی شهردار بم در خصوص برنامه‌ریزی‌های عمرانی در سال ۱۴۰۰ گفت: طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم ادامه نهضت آسفالت را از چند روز پیش شروع کردیم و با جدیت آسفالت کوچه ها را با طرح پرداخت خود یاری پیش خواهیم برد. وی افزود: قرار است مبلغی […]

طلوع بم – سعید افروغ: محمد بنی اسدی شهردار بم در خصوص برنامه‌ریزی‌های عمرانی در سال ۱۴۰۰ گفت: طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم ادامه نهضت آسفالت را از چند روز پیش شروع کردیم و با جدیت آسفالت کوچه ها را با طرح پرداخت خود یاری پیش خواهیم برد. وی افزود: قرار است مبلغی اعتبار بازآفرینی جهت خرید قیر تامین شود و دو برابر این مبلغ را هم شهرداری باید بدهد تا قیر تامین شود. قسمت هایی هم به عنوان بافت ناکارآمد وجود دارد که آنها را ممکن است بدون پرداخت خودیاری انجام دهیم.
بنی اسدی در خصوص ساماندهی میادین سطح شهر یادآور شد: این طرح ادامه دارد البته به صورت بهسازی کامل همانند میدان زید در دو میدان مهدویت و امام حسین(ع) انجام خواهد شد. وی افزود: بقیه میادین از جمله آزادی، ۱۷ شهریور و بسیج به صورت بهسازی جزئی صورت خواهد گرفت.
شهردار بم در ادامه گفت: در حال حاضر اجرای رفیوژ خیابانهای شهیدبهشتی، مولوی در سید طاهرالدین و بلوار مدافعین سلامت جلوی بیمارستان پاستور را شروع کرده‌ایم.
وی در خصوص بهسازی پیاده روهای شهری نیز خاطر نشان کرد: انجام پیاده روسازی با سرعت پیش خواهد رفت و متوقف نخواهد شد. وی افزود: بهسازی پیاده روی خیابان بوعلی را در سه فاز تا چهار راه دلگشا و از آنجا تا چهارراه ولیعصر و از آنجا به بعد ادامه خواهد داشت و همچنین پیاده روسازی خیابان جانبازان هم به مزایده گذاشته شده است. وی یادآور شد پیاده روسازی خیابان مصطفی خمینی و پروین اعتصامی در برنامه شهرداری قرار دارد.
وی در خصوص آخرین وضعیت پیاده‌روسازی خیابان سجادی گفت: ضلع شرقی سجادی در یک ماه آینده به پایان خواهد رسید اما در ضلع غربی آن با معارضات (مَمَر آب) روبرو هستیم که حال رایزنی هستیم که بزودی حل می‌شود و طبق برنامه طی یک ماه آینده این پروژه به اتمام خواهد رسید.
بنی‌اسدی در خصوص آخرین وضعیت ساخت سینما گفت: طبق فهرست بهای ۱۴۰۰، ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه تاسیسات و ابنیه سینما بدون تجهیزات برآورد شده که از محل شهرداری پرداخت باید بشود، وی افزود: احتمال دارد بزودی طی قراردادی ساخت سینما به سازمان همیاری شهرداری واگذار شود و احتمالاً این پروژه از یک ماه آینده شروع خواهد شد.
محمد بنی اسدی شهردار بم در خصوص حوزه خدمات شهری گفت: ما مقرر کرده ایم تا مساحت نظافت شهری را افزایش دهیم و افزایش ۲۵ درصدی این مساحت را روی قرارداد فعلی با شرکت خدماتی قطعی شده است. وی همچنین از ساماندهی میدان میوه و تره بار طی روز های آینده خبر داد.
وی در پایان در خصوص آخرین وضعیت طرح تفصیلی گفت: طرح تفصیلی دو ماهی است که شروع شده و قرارداد با شرکت آمودان بسته شد. نیازسنجی در محلات انجام و بر اساس نیازها برنامه‌ریزی می‌شود و پتانسیل ها هم شناسایی می شوند تا برایشان طرح داشته باشیم در بحث طرح تفصیلی نگاه با حالت معمولی متفاوت است. این کار با چند رویکرد گردشگری، محله محوری و سرمایه گذاری و تبدیل به احسن کردن املاک دولتی و شخصی در حال انجام است که حضور سرمایه گذار و خیرین را می‌طلبد وی همچنین خاطر نشان کرد نقشه پایه جدید شهری بم به صورت مدرن در کنار طرح تفصیلی در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=8698

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.