افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
نماینده مردم شرق استان کرمان در خانه ملت:

با شرکت‌های معدنی تعارف نداریم، حساب‌های خود را به استان منتقل کنید

  • کد خبر : 2482
  • 08 اردیبهشت 1397 - 11:15
با شرکت‌های معدنی تعارف نداریم، حساب‌های خود را به استان منتقل کنید

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانون انتقال حساب‌های بانکی و گردش مالی خرید و فروش معادن به استان‌های محل معادن مصوب شده است و با کسی تعارف ندارد، لذا این مهم یک وظیفه قانونی است و همه باید آن را اجرا کنند.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، حبیب الله نیکزادی در جلسه(۶ اردیبهشت) انتقال حساب و گردش مالی و خرید و فروش معادن و دفاتر مالی شرکت‌های معدنی با تاکید برآنکه کارخانجات باید درصد آلایندگی‌ها را به استان‌ها پرداخت کنند، گفت: آنچه که از معادن استان کرمان استخراج می شود حال خام یا تولید نهایی باید سهم استان مشخص و در حساب های بانکی استان وارز شود.

وی به قانون انتقال حساب‌های بانکی و گردش مالی خرید و فروش معادن به استان‌های محل معادن اشاره کرد و افزود: وقتی منابعی وجود داشته باشد، بانک‌ها می‌توانند منابع را در اختیار بگذارند و دیگر بهانه‌ای برای عدم پرداخت تسهیلات ندارند.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: قانون انتقال حساب‌های بانکی و گردش مالی خرید و فروش معادن به استان‌های محل معادن مصوب شده است و با کسی تعارف ندارد، لذا این مهم یک وظیفه قانونی است و همه باید آن را اجرا کنند.

وی با بیان این مطلب که بانک‌ها هم وظیفه دارند زمانی که اعتبارات شرکت‌های معدنی را نگه می‌دارند به پرداخت تسهیلات بپردازند، عنوان کرد: قانون را باید اجرا کرد و باید از خدماتی که آقایان استفاده می‌کنند به مردم هم برسد و معادن استان کرمان پیشرفت کنند بنابراین شرکت‌های معدنی در هر بانکی که می‌خواهند حساب‌های‌شان را باز کنند و بانک هم باید شروط آنها را بپذیرد.

نیکزادی با اشاره به اینکه در بانک‌ها رقابت برای گرفتن حساب شرکت‌های معدنی وجود دارد، عنوان کرد: بازه زمانی برای انتقال حساب‌های بانکی و گردش مالی خرید و فروش معادن استان کرمان گذاشته شود، زیرا قرار نیست ثروت‌های معدنی ما استفاده شود، اما ما منافع را نداشته باشیم زیرا این ظلم آشکار است که مردم می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2482

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.