افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 17 April , 2024
فرمانده انتظامی کرمان داد:

باند سارقان مسلحانه در بم متلاشی شد

  • کد خبر : 7832
  • 23 دی 1399 - 9:44
باند سارقان مسلحانه در بم متلاشی شد

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت: با انجام و اقدام اطلاعاتی در پلیس آگاهی استان یک باند سرقت مسلحانه شناسایی و تمام اعضای این باند دستگیر شدند.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری روز دوشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها افزود: در دو روز گذشته طی برقراری تماس با مرکز فوریت های پلیس از وقوع یک فقره سرقت مسلحانه همراه با تیراندازی در محور فرعی منتهی به فرودگاه بم خبر داده شد.
فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: پس از برقراری این تماس بلافاصله تیم های پلیس آگاهی و اطلاعاتی از مرکز استان جهت شناسایی این باند اعزام شدند.
او تصریح کرد: با هماهنگی مقامات قضایی و شخص دادستان شهرستان بم و اقدامات اطلاعاتی، در کمتر از ۲۴ ساعت این سارقین شناسایی شدند.
سردار ناظری ادامه داد: این باند که متشکل از سه نفر بودند بلافاصله در یک عملیات بسیار غافلگیرانه و موفق در سه نقطه از شهرستان بم دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان کرمان تاکید کرد: طی مدت ۲۴ ساعتی که این باند اقدام به سرقت مسلحانه کرده بودند ۶ فقره سرقت گزارش شده بود که سلاح بکار رفته در سرقت های مسلح و بخشی از اموال مسروقه کشف شد .
او خاطرنشان شد: این افراد مسلح و حتی اشخاصی که اموالشان به سرقت رفته بود باور نداشتند در این فرصت کوتاه سارقین شناسایی و دستگیر شوند .
سردار ناظری توضیح داد: پلیس با اشراف اطلاعاتی بر باندهای مجرمین و افراد و امکانات و تجهیزات خوبی که در اختیار دارد و همچنین با انجام اقدامات اطلاعاتی توانست این مجرمین را سریعا شناسایی کند.
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت: اجازه نمی‌دهیم کسی امنیت و آرامش مردم را بر هم بزند و هر کس در جامعه ایجاد رعب و وحشت کند به اشد مجازات تنبیه خواهد شد و مجرمان باید بدانند پلیس در کوتاه ترین زمان آنان را دستگیر و برخورد خواهد کرد .
او افزود: به کسانی که در شهرستان هایی مانند بم زمینه کشاورزی و کارگری برای آن ها فراهم است یادآور می شویم دست از شرارتشان بردارند زیرا به محض ورود و اقدام جنایتکارانه یا ایجاد جرایم خشن که باعث رعب و وحشت شود پلیس و دستگاه قضایی در کوتاه ترین زمان برخورد قاطع با مجرمان خواهد داشت.
سردار ناظری ادامه داد: از این باند یک دستگاه وسیله نقلیه وانت مزدا و یک دستگاه موتورسیکلت و بقیه اموال مسروقه که از افراد سرقت شده بود کشف شد و مجرمان اعلام کرد هنوز فرصت فروش این اموال مسروقه را پیدا نکرده بودند که با دستور مقامات قضایی این اموال به مال‌باختگان تحویل داده خواهد شد.
او درخصوص برخورد با خودروهای اتباع خارجه غیرمجاز بیان داشت: برخورد قاطعی برای این افراد با هماهنگی مراجع قضایی و شورای تامین استان در دستورکار قرار گرفته است

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7832

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.