افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024

اولین گردهمایی خانواده‌ فوتبال شرق استان کرمان با حضور محسن ترکی و پرویز مظلومی

  • کد خبر : 2788
  • 05 مرداد 1397 - 14:40
اولین گردهمایی خانواده‌ فوتبال شرق استان کرمان با حضور محسن ترکی و پرویز مظلومی

اولین گردهمایی خانواده‌ فوتبال شرق استان کرمان با حضور جمع کثیری از پیشکسوتان و مدیران فعلی و پیشین فوتبال در سالن اداره ارشاد برگزار شد و مسایل مختلف موجود در فوتبال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار طلوع بم، این مراسم علاوه بر این که می‌توانست با طرح مسایل مختلف، اثرهای مثبت زیادی بر روی جامعه فوتبال شرق استان کرمان  بگذارد، محفل دوستانه ای برای دیدار  قدیمی و کسانی که سال‌های بسیار دور، پیراهن تیم خود را برتن داشتند شد و با دعوت از برخی از آنان و تعریف خاطرات و افتخار آفرینی های خود این جلسه را به یک محفل دوستانه و صمیمی  تبدیل شد.
هر چند گشتن در میان مو سپید کرده‌های فوتبال برای جوانان حاضر لذت خاصی داشت، اما نباید فراموش کنیم جوانان این شهرستان دارای چه استعدادهای درخشانی هستند و تا چه میزان میتوانند به پیشرفت فوتبال کمک شایانی کنند به شرط آنکه مسولین مربوطه با هدف تر و با برنامه ریزی دقیق تر برای آنها  قدم بردارند.
عزیز آبادی رئیس هیات فوتبال شهرستان بم  در حاشیه این گردهمایی ورزشی بیان کرد: این گردهمایی میزبان اقای قرائی رئیس هیات فوتبال استان کرمان، محسن ترکی داور بین الملل،پرویز مظلومی بازیکن تیم ملی و مربی وجمع کثیری از اهالی فوتبال شرق استان کرمان است.
وی بیان کرد: این گردهمایی نخستین تجربه ما در بم و شهرستان های تابعه است که با این تعداد از شرکت کننده  اهمیت و عظمت آن برای همگان به نمایش گذاشته شد.
وی افزود: شهرستان بم هم اکنون دوتیم فوتبال فعال و حرفه ای را داراست که دلخوشی بسیاری از مردم و جوانان برای رونق این شهر است.
رئیس هیات فوتبال ادامه داد:برای ایجاد ارتباط و اطلاع رسانی در خصوص برنامه های فوتبالی به زودی سامانه ای راه اندازی خواهد شد.
وی در ادامه خواستارحمایت بیش تر از  تیم فوتبال توسط همشهریان شد و درخواست داشت:چرا در زمان مسابقات همشهریان این شهر به دیدن مسابقات نمی آیند.
وی گفت:حمایت از تیم محبوب  شهرمان باید در راس برنامه همه شهروندان باشد چرا که با حمایت ما موفقیت این تیم حتمی و رسیدن به آرمان ها و آرزوها دیگر یک رویا نخواهد بود.
وی با اشاره به حمایت پیشکسوتان از جوانان و انتقال تجربیات خود به انان میتواند مسیر پیشرفت را برای آنان سهل تر کند افزود: با وجود آنکه شهر بم در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار دارد توجه به ورزش و اوغات فرات جوانان و بالا بردن سطح آگاهی آنان  و انتقال تجربیات موثر پیشکسوتان مهم ترین کار است.
پرویز مظلومی که  به عنوان نماینده کانون مربیان ایران در این گردهمایی حاضر شد با اشاره به پدیده فوتبال شهرستان بم افزود:تیم بانوان شهرستان بم یک پدیده منحصر به فرد برای جامعه فوتبال کشور است.
وی ضمن تبریک به تیم بانوان که قهرمان کشور هستند بیان کرد:موفقیت بانوان این شهر بدون امکانات و قهرمانی آنان معجزه ای است که توسط مربی قهرمان پرور آنان ممکن شد.
وی گفت : فوتبال یک عبادت است، همان قدر که رهبر خیلی ریز و دقیق  به فوتبال توجه دارد مسئولین این شهرستان هم  باید  توجه خاصی به  جوانان این شهرستان و سرمایه گذاری  بر روی آنان  و.جذب اسپانسر داشته باشند.
وی با بیان اینکه فوتبال یک تجارت است و جذب اسپانسر مالی مناسب  و ایجاد فضای آکادمی برای آموزش مبتدی تا عالی  جوانان  و ایجاد درآمد از بتن فوتبال به صورت پرورش ورزشکار و فروش آن راهکارهای مناسب برای رونق اقتصادی  فوتبال به شمار میآید .
وی ادامه داد: این راهکارها در جهان فوتبال در حال اجرا  و قطعا نتیجه بخش بودن آنان  مورد تایید تیم های بزرگ است.
قرائی رئیس هیات فوتبال استان کرمان نیز در این گردهمایی با اشاره به انتخاب مناسب و شایسته عزیز آبادی به عنوان رئیس هیأت فوتبال بیان داشت:این مراسم  با این میزان از جمعیت که  هیات فوتبال برگزار کرد مورد استقبال  بسیاری از فعالان قرار گرفت مهر تاییدی بر انتخاب عزیز آبادی بود.
وی ادامه داد: همه تصور میکنند خوزستان مهد بازیکن در ایران است.اما من به جرئت میگم شرق استان کرمان معدن اصلی پرورش بازی کن فوتبال است.
اگر یک صدم هزینه ای که در فوتبال خوزستان در این شهرستان هزینه شود قهرمانان با تکنیک و اخلاق بیشماری را این استان برای ملت ایران به ارمغان می آورد.
قرائی بیان کرد: هدف ما از تاسیس هیات فوتبال توسعه فوتبال است، باید چراغ فوتبال در کوچه و پس کوچه های این شهر روشن باشد .
متاسفانه  چند سالی است چراغ  بازی های درون شهرستانی خاموش شده اما با برنامه ریزی های انجام شده از سال آینده همه تیم ها و شهر ها باید طی برنامه ریزی های مناسب با هم مسابقه بدهند و بهترین تیم منتخب شود تا بدین شکل کشف استعداد ها آسان تر شود .
براساس گزارش خبرنگار ما در حاشیه این گردهمایی از مهمانان ویژه دعوت شده و برخی ار فعالان این عرصه تقدیر شد .
خبرنگار: مونا موسی نژاد
لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2788

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.