افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024
رئیس سازمان امداد و نجات کشور خبر داد:

راه اندازی پایگاه دائمی امداد و نجات در ریگان

  • کد خبر : 7884
  • 03 بهمن 1399 - 12:06
راه اندازی پایگاه دائمی امداد و نجات در ریگان

ولی پور گفت: به دلیل حادثه خیز بودن شهرستان ریگان، پایگاه امداد و نجات دائمی در ریگان راه اندازی خواهد شد.

 

به گزارش طلوع ارگ به نقل از خبرنگاران جوان،مهدی ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات کشور امروز در پی وقوع طوفان‌های شدید شن و مشکلات تنفسی اهالی ریگان، به صورت سرزده وارد شهرستان ریگان شد و در بازدید از جمعیت هلال احمر ، گفت: با توجه به حادثه خیز بودن ریگان و نیاز شهرستان به پایگاه امدادو نجات دائمی، مجوز آن به زودی صادر و فعالیت دائمی آن آغاز خواهد شد.
او افزود: تقویت زیر ساخت‌های پاسخ به حوادث و سوانح در شهرستان در کم ترین زمان ممکن، بعد از تهیه خودرو‌های امدادی و تجهیزات تخصصی امداد و نجات یکی از اولویت‌ها در شهرستان ریگان خواهد بود.
ولی پور بیان کرد: براساس بازدیدی که از جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان صورت گرفت، نیازمندی‌های آن بررسی شد که به زودی امکانات تخصصی به شهرستان تخصیص داده خواهد شد.
او گفت: به منظور خدمات رسانی به شهروندان ریگانی، مرکز فیزیوتراپی، گفتار درمانی و کاردرمانی در مرکز هلال احمر ریگان با اعتبار ۵ میلیارد ریال راه اندازی شد.
رئیس سازمان امداد ونجات کشور افزود: براساس بازدید از این مرکز برای تکمیل آن تجهیزات تخصصی در اختیار شهرستان قرار خواهد گرفت.
او همچنین امروز از مرکز رادیویی ریگان که با تمامی مراکز کشور ارتباط دارد، بازدید و آمادگی پایگا‌های امداد و نجات را ارزیابی کرد.
ولی پور همچنین از خدمات نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان که در حوادث و امدادرسانی نقش به سزایی ایفا می کنند، قدردانی کرد.
ریگان یکی از شهرستان‌های حادثه خیز استان کرمان است که تا مرکز کرمان ۲۸۵کیلومتر فاصله دارد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.