افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم خبر داد :

انجام همزمان تکمیل فاز اول و دوم بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی بم

  • کد خبر : 8472
  • 15 فروردین 1400 - 18:26
انجام همزمان تکمیل فاز اول و دوم بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی بم

بزودی مناقصه عمومی دو مرحله ایی جهت تکمیل عملیات ساختمانی و تاسیساتی بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی بم برگزار خواهد شد.

به گزارش طلوع ارگ، بیمارستان آموزشی و درمانی ۲۰۲ تختخوابی بم با مشارکت بانک رفاه و وزارت بهداشت در فاز نخست ۴۷ درصد پیشرفت داشته و در یکسال گذشته عملیات عمرانی آن نیر تعطیل شده بود که با پیگیری های دکتر اویسی رئیس دانشگاه و دستور دکتر نمکی وزیر بهداشت بزودی مناقصه عمومی دو مرحله ایی جهت تکمیل عملیات ساختمانی و تاسیساتی این بیمارستان برگزار و پیمانکار آن مشخص و تکمیل فاز اول و دوم به صورت همزمان انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم تصریح کرد: تامین اعتبار پروژه بیمارستان بم با استفاده از تسهیلات بانکی، اعتبارات استانی و اعتبارات ملی صورت میگیرد و پیمانکاران، شرکت ها و افراد واجد شرایط جهت شرکت در مناقصه دو مرحله ایی می توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) از تاریخ ۸ فروردین سال۱۴۰۰ نسبت به دریافت اسناد مناقصه از سایت اقدام و تا تاریخ ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ مدارک و مستندات خورد را ارائه دهند.

دکتر اویسی همچنین از شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی و تجهیزات پزشکی کشور در خصوص درج آگهی در روزنامه های سراسری و تسریع در برگزاری مناقصه این پروژه تقدیر کرد.

گفتنی است؛ با ساخت این بیمارستان فوق تخصصی و قرار گرفتن در مدار سلامت، اعزام بیماران چهار شهرستان شرق استان کرمان(بم، ریگان، فهرج و نرماشیر) به مرکز استان به طور چشمگیری کاهش می یابد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=8472

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.