افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان:

استاندار کرمان دو تابعیتی نیست و این مساله کذب محض است.

  • کد خبر : 2369
  • 20 فروردین 1397 - 10:56
استاندار کرمان دو تابعیتی نیست و این مساله کذب محض است.

نقی عظیمی‌زاده مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان در رابطه با انتشار برخی خبرها در فضای مجازی پیرامون سفر نوروزی استاندار کرمان به کانادا و دو تابعیتی بودن وی، گفت : سفر استاندار کرمان به کانادا، درمانی بوده و رئیس‌جمهور و وزیر کشور در جریان سفر او بوده‌اند.

نقی عظیمی‌زاده  در خصوص انتشار برخی خبرها در فضای مجازی پیرامون سفر نوروزی استاندار کرمان به کانادا و دو تابعیتی بودن وی، اظهارداشت: سفر استاندار کرمان به کانادا، درمانی بوده و رئیس‌جمهور و وزیر کشور در جریان سفر او بوده‌اند.

وی با بیان اینکه استاندار کرمان به دلیل استنشاق گازهای شیمیایی در زمان جنگ دچار مشکل ریوی است، افزود: استاندار کرمان، نوبت پزشکی داشت و چون انجام آزمایشات و کارهای پزشکی طولانی می‌شود سفر او نیز به طول می‌انجامد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان تصریح کرد: خانواده استاندار کرمان زمان سفرش در کرمان حضور داشتند.

وی ادامه داد: استاندار کرمان مرخصی استعلاجی داشت و برای مداوا رفته بود و زمانی را هم انتخاب کرد که به کارش لطمه نخورد.

عظیمی‌زاده درخصوص دوتابعیتی بودن فرزندان رزم‌حسینی نیز گفت: من از زندگی خصوصی او اطلاع ندارم اما می‌دانم که پسرش تهران زندگی می‌کند و دخترش هم ازدواج کرده و زندگی مستقلی دارد.

وی با بیان اینکه استاندار کرمان پیش از سفر به کانادا و تا آخرین لحظات پیگیر کارهای استان بود، اظهارداشت: آقای رزم‌حسینی دلسوز استان است و همواره بر محور ولایت حرکت کرده و شعار او همواره توسعه بر محور ولایت بوده است.

 وی ادامه داد: استاندار کرمان علیرغم اینکه به دلیل مشکل ریوی نباید در مناطق پر گرد و خاک حضور داشته باشند مرتب به کهنوج، ریگان و سایر مناطق جنوبی استان سفر می‌کند و برای استان و کشور از جان مایه می‌گذارد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان با بیان اینکه رزم‌حسینی با همان روحیه جهادی هشت سال دفاع مقدس کار می‌کند، گفت: مسائل مطرح شده برای جوسازی است./مهر

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2369

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.